Будьте в курсе
Felgi stalowe i aluminiowe 09/12/2018 There are no translations available. Wystarczy podać model auta i kilka dodatkowych informacji na jego temat, by zobaczyć w konfiguratorze jak nasze auto będzie wyglądało [ ... ] |
Korzyści naszych Serwisów Mobilnych 09/12/2018 There are no translations available. Korzyści naszych Serwisów Mobilnych - Usunięcie awarii – Dojeżdżamy na miejsce zdarzenia by naprawić oponę, zmienić na zapas [ ... ] |
Certyfikowany Serwis Michelin 2016 |
There are no translations available. Co roku w naszej firmie są przeprowadzane audyty przez zewnętrzne niezależne firmy, na zlecenie największych producentów opon. Audyt trwa kilka godzin i szczegółowo są sprawdzane poszczególne obszary. Warunkiem otrzymania certyfikatu jest przestrzeganie rygorystycznych norm jakości, w wielu obszarach np. obsługa klienta, jakość wykonywanych usług, przestrzeganie procedur, kompetencję pracowników, wyposażenie serwisu. W 2016 po raz kolejny audyt jakości przeprowadzony na zlecenie Michelin potwierdził najwyższą jakość świadczonych usług w naszej firmie. Otrzymaliśmy ponownie Certyfikat Jakości Michelin na podstawie uzyskania jednego z najwyższych wyników pośród serwisów z całej Polski. Pozytywne przejście audytu upoważnia serwis do wykorzystania znaku Michelin: Certyfikowany Serwis. Audyty są przeprowadzane nie tylko w Polsce, ale również w innych państwach. Pomyślne przejście audytu to uzyskanie wyniku co najmniej 65%. Znak Michelin Certyfikowany Serwis to gwarancja, spełnienia rygorystycznych standardów jakości w zakresie usług serwisowych i sprzedaży, ustanowionych przez Michelin.
Certyfikowany Serwis Michelin gwarantuje, że: METODY PRACY stosowane w serwisie są dostosowane do wymogów technicznych niezbędnych przy sprzedaży i obsłudze serwisowej opony. BIURO OBSŁUGI KLIENTA pozwala na to, by każdemu Klientowi poświęcić należną uwagę, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo i wygodę. WYPOSAŻENIE I NARZĘDZIA są dostosowane do wykonywania wszystkich operacji związanych z oponami. Systematycznie są kontrolowane przez zewnętrzne firmy jak również modernizowane. PERSONEL jest kompetentny i gotowy do wysłuchania każdej sugestii lub wątpliwości ze strony Klienta. PRZEJRZYSTOŚĆ działań jest zapewniona dzięki karcie, w której określone są zadania do wykonania na danym pojeździe i odpowiadający im kosztorys. Serwis jest utrzymany w optymalnych warunkach gwarantujących WYSOKĄ JAKOŚĆ usług. Personel wykonuje powierzone mu zadania z MAKSYMALNYM PROFESJONALIZMEM dzięki uczestnictwu w stałym procesie szkolenia.
Nasze wyniki :
|