język / language / язык

  • Polish (Poland)
  • English (United Kingdom)
  • Russian (CIS)
schowaj | pokaz

Co nowego

Rozmiar felg
18/03/2019

Jest np. 16 różnych rozmiarów opon z felgą 17”: 205/45R 17; 205/50R 17; 215/50R 17; 215/55R 17; 215/60R 17; 225/45R 17; 225/50R 17; 225/55R 17; 22 [ ... ]

Felgi Aluminiowe
04/03/2019

Można u nas wybrać i zakupić felgi stalowe i aluminiowe. Zapraszamy do siedziby naszej firmy - pomożemy w dokonaniu wyboru.
Felgi można również s [ ... ]

Wszystkie aktualności

Certyfikowany Serwis Michelin 2016

Co roku w naszej firmie są przeprowadzane audyty przez zewnętrzne niezależne firmy, na zlecenie największych producentów opon. Audyt trwa kilka godzin i szczegółowo są sprawdzane poszczególne obszary. Warunkiem otrzymania certyfikatu jest przestrzeganie rygorystycznych norm jakości, w wielu obszarach np. obsługa klienta, jakość wykonywanych usług, przestrzeganie procedur, kompetencję pracowników, wyposażenie serwisu.

W 2016 po raz kolejny audyt jakości przeprowadzony na zlecenie Michelin potwierdził najwyższą jakość świadczonych usług w naszej firmie. Otrzymaliśmy ponownie Certyfikat Jakości Michelin na podstawie uzyskania jednego z najwyższych wyników pośród serwisów z całej Polski.

Pozytywne przejście audytu upoważnia serwis do wykorzystania znaku Michelin: Certyfikowany Serwis.

Audyty są przeprowadzane nie tylko w Polsce, ale również w innych państwach. Pomyślne przejście audytu to uzyskanie wyniku co najmniej 65%.

Znak Michelin Certyfikowany Serwis to gwarancja, spełnienia rygorystycznych standardów jakości w zakresie usług serwisowych i sprzedaży, ustanowionych przez Michelin.

 

Certyfikowany Serwis Michelin gwarantuje, że:

METODY PRACY stosowane w serwisie są dostosowane do wymogów technicznych niezbędnych przy sprzedaży i obsłudze serwisowej opony.

BIURO OBSŁUGI KLIENTA pozwala na to, by każdemu Klientowi poświęcić należną uwagę, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo i wygodę.

WYPOSAŻENIE I NARZĘDZIA są dostosowane do wykonywania wszystkich operacji związanych z oponami. Systematycznie są kontrolowane przez zewnętrzne firmy jak również modernizowane.

PERSONEL jest kompetentny i gotowy do wysłuchania każdej sugestii lub wątpliwości ze strony Klienta.

PRZEJRZYSTOŚĆ działań jest zapewniona dzięki karcie, w której określone są zadania do wykonania na danym pojeździe i odpowiadający im kosztorys.

Serwis jest utrzymany w optymalnych warunkach gwarantujących WYSOKĄ JAKOŚĆ usług.

Personel wykonuje powierzone mu zadania z MAKSYMALNYM PROFESJONALIZMEM dzięki uczestnictwu w stałym procesie szkolenia.

 

Nasze wyniki :


Średni Wynik: 89%


Średni Wynik: 89%


Średni Wynik: 92%


Średni Wynik: 95%


Średni Wynik: 84%

 


Średni Wynik: 84%